Saturday, March 8, 2014

Terima Kasih Atas Penghargaan...


Alhamdulillah, terima kasih atas penghargaan yang telah diberi, bersempena dengan Malam Anugerah Kokurikulum 2014 yang diadakan pada 26 Februari 2014. Majlis Malam Anugerah Kokurikulum UTP ialah majlis yang diadakan setiap tahun bagi menghargai sumbangan atlit-atlit dan kelab-kelab kokurikulum. Majlis pada tahun ini telah dirasmikan oleh Naib Canselor iaitu Datuk Ir (Dr) Abdul Rahim Hashim dan diikuti dengan persembahan dari pelajar-pelajar UTP dan tetamu jemputan iaitu Dr. Fazley Yaacob.

Anugerah ini ialah anugerah yang sepatutnya dikongsi bersama seluruh pemain-pemain catur UTP, AJK Kelab Catur UTP dan pegawai-pegawai di unit Kokurikulum yang banyak menyokong aktiviti catur di UTP. Untuk tahun 2014 ini, kejayaan mendapat pingat gangsa pada acara catur berpasukan lelaki Sukan IPT menjadi hadiah yang tidak dilupa hasil kerja keras pemain-pemain selama ini. Tahniah untuk semua!


Dr. Fazley Yaacob memulakan sesi dengan ucapan motivasi beliau dan diikuti dengan 3 buah lagu iaitu "Bila April", "Coklat Kek"  dan "Asmara Ini".

No comments:

Post a Comment